Upp tidigt...

Heeey bloggen!
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag sov till typ 12, sen så kollade jag på film och vid 4 var jag med en kompis som heter Julia. Vi va på en lekplats, hehe. Vi ''lekte'' inte utan vi gungade o snackade typ...
Men sen kollade vi på pll (Pretty Little Liars) och den va super bra!
 
Nu sitter jag iallfall här o bloggar och funderar på vad jag ska kolla på för film.
Min rubrik säger ju ''upp tidigt...'' och det är för imorgon ska jag upp ca halv 7 imorgon och gå till Emma för att locka eller platta hennes hår. Hon har inte bestämt sig ännu. Hon börjar skolan imorgon så du vet... då vill hon vara extra snygg ;) haha.
 
Jag sitter och snackar med henne nu om vad jag ska göra för frisyr på henne imorgon.
Dock, glömde säga... Julia plattade mitt hår idag hehe. Om jag inte plattar de ser de hemskt ut enligt mig. För de blir lockigt heh...
 
Men i vilket fall som helst så ska jag hitta en film att kolla på nu så heråå! <3
Bild från igår!
 
 

Kommentera här: